Ahad, 30 Oktober 2011

Sedih Sedih :( Sehari Tak Im-Chat Ngan Dia

Hello people :) yes pagi ni ceria kan,? Termasuk lah aku :D ,ni nak story pasal last night ni :( humm,sedih + suke aku,..whole night tak im-chat ngn dia,..haihh,rase nak menangis campur dgn merajuk ni :( .Ingat kan dia pegi tgk bola aku tak kisah lah sebab aku pun tgk bola :D hee~ Aku tunggu,sampai 2 pagi tunggu tak muncul-muncul last skali aku offline lah,dh sanggup mate aku ni mengadap netbook ni ;D
Tapi kan,sebelum tu...dia ade call aku,petang :) aku ingat kan sape lah call rupe nye B aku :D .Suare dia sweet gilee :) and yang paling best nye aku dapat dengar dia ckap something :) "sayang,i love you" pas tu habis dh,..
Umm,hari ni dia nak balik asrama :( harap lah dia okey kat sana,jangan lupa kat aku sudah :) .Hmm,tadi dia cakap nanti dia call hari-hari :) wee~ berbunga-bunga hati ni :) .Hehe,b i love you >.<

Tiada ulasan: