Sabtu, 29 Oktober 2011

Aku Comeyyyhh :") WEEEEE

Hello people , hye hyeee . HIHI , hari ni ceria tambah pulak kisah malam smlm jadi gilee aku petang ni , weee ... HAHA , nak nak tahu tak ,.. ramai orng cakap aku comeyh , hehe bangga aku sampai malu weyhhh :") haxhax . Aku jadi comeyh di sebab kan dengan gambar ini -->

Dengan gambar ini lah aku comeyh , hehe ... Comeyh tak ,? Ramai kawan cakap , termasuk lah boyfie aku sendiri ,.. HIHI ,.. segan + malu = gilee jadi nyee hari ni . Hehe :D thanx kat semua sebab ckap kita comeyh :") SAYANG SEMUA :)
Number Two Stories--> B Aku Nak Balik Asrama Dah :(( #sedih

Memang sedih lah , b aku nak balik asrama dah , hari last chit chat ngn dia :( umm , i will miss you b : * hurmm,nanti dah sampai asrama jangan lupa syg k :) Tak pe lah sue , dia pegi pun sekejap , cuti lagi 3 minggu je :) hurmm ,.. sabar sabar :'D hihi b ' i love you , muahhh ...

Tiada ulasan: