Selasa, 28 Februari 2012

Sweet Buddies. :')

Hello readers,assalamualaikum.See title diatas,nampak tak? Ahaha,untung lah dapat sweet buddies yang selalu carring pasal aku.Seriously,aku sayang korang weyh.Tak kan lupakan apa yang korang buat kat aku,aku kenang sampai bila-bila pun. :')

Bila dah macam tu,terharu aku rasa.Tapi,aku takut pulak kehilangan korang.Aku tak nak hilang korang sebab aku dah rasa korang nih dah separuh dari hidup aku.Aku sayangkan korang sangat-sangat.Korang perlu tahu itu.Awak semua,jangan lupakan saya ye.I love you all. ♥ :*

Ahad, 19 Februari 2012

Kehilangan. :'/

Assalammualaikum readers.Apa buat? Stalker fecebook orang or stalker blog orang? See title di atas? Yeah,dugaan hidup kami sekeluarga.Kenapa? Aku dan keluarga ayah aku sudah kehilangan ayahanda dan atuk tersayang pada Jumaat jam 7.37 malam.Pemergiannya sangat terasa pada aku serta yang lain.Atuk aku selamat dikebumikan semalam pada jam 11.30 semalam di Tanah Perkuburan Islam Masjid Al-Khariah Sungai Terap Batu Gajah.Semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di golongan orang-orang beriman.Al-Fatihah buat arwah.