Selasa, 1 November 2011

Sayang Dia Selamanye ^.^

Hello people,good nite :D #dh malam,so good nite lahh# Ehh,nk stories ni :) Ni pasal MR. A ni :D hehe,humm tak sangka kan dh dekat nk 6hari aku bersama dgn dia :) hihi,akhirnyee...harap-harap,dapat kekal same :)
Emm,ni nk story pasal semalam ni :D .Huurmmm,semalam kan balik skolah ni dgn muka yang senyum ni aku terus ambik tepon.Aku setia menunggu call dari someone :D actually waiting call from MR. A :) tunggu-tunggu tapi tak de pun call dari dia,..aku pun tido terus :D hehehe.
Hari ni pulak,aku balik lambat,memang untung weyyh :') Aku ade jamuan klas :) #ketua kelas mesti lah kene hadir :) # Aku balik hari ni pukul 4.30petang,..memang penat dohh -___- tapi best hihi,..
Hurmmm,lepas tuhh pulak..aku dapat call dari someone :) tgk no "CELCOM" aku macam nk tk nk je angkat :) last-last aku angkat,..dgr suare macam kenal,rupe nyee MR. A,huhu...dapat aku lepaskan rinduu kat dia,.. >.< lama gak ohh dia call aku,ada dalam 5minit gak lah,..huhu #sweet weyhh ;p # hihi
I Love You So Much & Forever MR. A :)

Tiada ulasan: