Isnin, 13 Februari 2012

Hmmmmm :'((

Assalammualaikum kepada yang sudi membaca.So,hari ni memang hari paling sedih bagi aku dan tidak bagi awak dan awak semua.First thing ialah,pagi itu aku tak berapa sihat sebab asthma dengan sakit kepalanya.So dengan harapan,harap-harap pagi tu dia naik tapi TIDAK! Ya allah sedihnya rasa. :'(( Tapi tak pe,aku faham situasi dia.So aku pun tido jeh lah dalam bas.

Kat sekolah pulak,aku lagi lah tak de mood,perhimpunan dah lah satu jam setangah.YA ALLAH,sabar je lah masa tu.Duduk dalam keadaan tar yang basah,grrr! Untunglah ade kertas tapi basah jugak kain baju akhirnya.Aku tengok jeh dia tapi kenapa dia tak nampak,adakah aku ni kecik sangat sampai dia tak nampak? atau pun mata dia yang buta? :-((  

Balik sekolah? Ohh ye,hari ni aku balik awal sebab keluar kelas awal dan bas itu sungguh awal sebab anak pak cik tu yang bawak.Dalam bas? Hmm,ingatkan waktu balik boleh lah happy tapi tidak. :-(( Kenape perlu aku bermusuh,bergaduh bagai? Aku dah lain sangat ke? Hmm,sepanjang masa ada dalam bas tu aku hanya diam menyepikan diri dan hanya senyum,gelak-gelak sikit bila dia dengan kawan dia buat lawak.

Sampai rumah pulak,bagus aku duduk sorang dari tengahhari sampai ke malam nih.Takut? Hmm,ada sape nak temankan? Balik tadi seriously aku menangis sungguh,aku tak tahu kenapa semua boleh jadi macam ni.Boleh bayangkan tak orang yang kita dah anggap separuh dari hidup kita dah tak boleh terima kita.Hmm,itu sudah takdir aku dengan dia.Aku tak boleh lawan sebab aku bukan sape-sape pun nak lawan tu.Ohh ye,4 jam lepas aku berjaya hempas handfhone aku.Yeah! Tahniah Suhana! Kau tak sayang Galaxy S II kau? Untunglah ada BBM dengan Express Music. :3 

Hemmm,sekarang aku memang memerlukan Mama aku untuk teman aku sepanjang malam nih.Mama,i need you now! Mama,Ana tak makan dari pagi sampai tengahhari dan malam nih tak tau nak makan keh tak.Awak,maafkan saya sebab saya dah banyak menyusahkan hidup awak dan saya banyak sangat menyakitkan hati awak.Maafkan saya yeh? :'((

Tiada ulasan: