Jumaat, 10 Februari 2012

Untitled

Hey,assalammualaikum.Okey,now seriously aku tak de mood nak cerita lebih kat blog,kat facebook and twitter aku.FINE! Aku memang tak suka orang yang busybody hal aku.Okey itu hal semalam,aku malas nak cerita.

Hari ni,hari amat bersejarah.Aku menagis lagi,sebab ape,? Sebab korang semua,korang buat hidup aku runsing.Korang tak pernah pikir perasaan aku,asyik aku jeh kan pikir pasal korang.Ada kawan pun tak boleh harap,ada pakwe macam tak de pakwe.Hadoihhh,nasibkan.Orang kata itu dugaan hidup.Untunglah aku ada pendirian dan kesabaran,kalau tak rasanya nak kerat jeh nadi ni.Buat apa nak hidupkan,kalau hidup menyusahkan orang jeh kan,?

Sekarang saya perlukan seseorang di sebelah saya untuk dengar luahan hati saya tolong lapkan air mata saya,Please...Mama i realy need you now! :'((

Tiada ulasan: