Selasa, 7 Februari 2012

Today Night :-/

Hye ladies and gentlemen,assalammualaikum and very good morning (12.22am|7/2).Pagi sudah,aku masih tak tidur sebab teringatkan dia -,- tahu sapa dia,? My secret admirer :-D secret admirer lah sangat ;p HAHA.Hari entah berapa kali aku calling dia,kau tahu tak,? Nak tahu,? Tak payah lah tahu okeyh :-D HAHA.Aku call dia sebab kawan dia cakap yang dia ni itu lah ape lah (cakap berlapik sikit) :-D

Kau tahu tak suare dia macam mane,? Tak tahu,? Kesian :-D HAHA.Suare dia sweet dohhhh,semanis kismis suare dia tahu tak,? HAHA,serious aku memang suka dengar suare dia tu :-) Aku nih peramah sangat kan,? Peramah lah sangat :p bila jumpa tak cakap ape pun cuma mampu tersenyum manis dengan lesung pipit tu jeh.HAHA :-D Awak,kalau saya jumpa awak saya buat macam tu ke,? Actually saya nak tau jeh,untuk kepastian :-) Tak salahkan,?

Sudah pagi gila nih,baik tido dulu :-) HIHI,bye2,selamat malam untuk 30 minit yang lalu dan selamat pagi untuk 31 minit yang lalu :-D Bye,assalammualaikum.Muahhh pipi awak sikit :*

Tiada ulasan: