Isnin, 6 Februari 2012

Si Orang Gila!

Hey heyy,assalammualaikum.Yes today aku terasa kebosanannya :-/ Duduk rumah sorang-sorang dengan radio memekak,kucing aku tergedik-gedik HAHA.Serious bosan siot! Tapi tengah hari tadi,entah mamat mane duduk telefhone aku,aku pun tak kenal dia o.O entah dari pelusuk dunia dia datang,dari mana dia dapat nombor aku pun aku tak tau.Dia dok cakap merepek dengan aku,adoi ingat aku nih batak sangat ke nak kat dia,? Eee! tolonglah.Entah-entah dia terlepas dari Hosp. Bahagia Tanjung Rambutan.HAHA,mane lah tau kan.

Untunglah mase tu my daddy dah balek,aku terus bagi handfhone kat ayah aku.Ayah dok hello-hello dia tak cakap pastu dia terus off handfhone dia.HAHA,kau memang dasar orang gile! Nak ambek .|. (fuck).Ambek kau! Kalau dia telefhone lagi sekali,aku ajak ayah aku pegi report polis terus,baru aku tahu dia sape,duduk mane and semua yang berkenaan :-) Marah nih,now aku tengah rindu kat someone ~,~ HIHI,malam tadi tak puas calling dengan dia :-( Awak,kita rinduuuuuu awak sangat-sangat.Awak tau tak,?! ^^

Tiada ulasan: