Rabu, 8 Februari 2012

Malam Ini ~,~

Hey and assalammualaikum,okey ni nak cerita sikit pasal malam ni.Aku mula text dia dalam pukul 10.30pm tadi okey.Masa tu aku pun tengah baring sambil dengar lagu with my lovelly handfhone Samsung Galaxy S II.Percaya atau tidak,? Itu kenyataannya,I got it from my cousin :) <3 So,dia tanya aku tangah buat ape kan,? Aku pun cakap lah tengah baring,so kami text malam tu lain sangat tau tak.Tak yang happy pun asyik muka macam ni jeh :-/.


Macam ni lah haa muka dia tiap kali text dari dia sampai,hadoiiih risau aku di buatnya.Aku duk tanye berpuluh kali dia tak jawab,dia cakap tak de ape tak de ape.Aku dah sebersalah dah tadi,sampai nak menagis pun ade.Awak tau ke tak,? Tak kan,? Haihh,kita orang habis text tadi dalam 12.16a.m tadi.HAHA,dah last minute baru lah dia tersenym tau :-).
Aku nak call dia tapi takut mengganggu dia,maklum lah dah malam :3 tapi tengah hari tadi aku lalu rumah dia,tak nampak dia cuma nampak sedara mara saje.Nak tau aku lalu naik ape,? Naik basikal kau tahu.Penat ke tak,? HAHA,aku balik terus cari oxygen maklumlah orang sakit lelah lah katakan.Serious aku dah lama tak naik basikal tapi best jugak naik basikal tadi.basikal GT.Laju whoh,! Okeylah sudah malam,tido dulu esok nak sekolah.Bye2 :*

Tiada ulasan: