Sabtu, 4 Februari 2012

Kebosanan Di Pagi Sabtu -,-

Cun tak,? Ke comel,? Saya tau,saya comel kan,? HIHI ;-)  

Hey hoy hello,? Aku bosan! Hari sabtu,aku bosan duduk rumah sorang-sorang.Ade tak sape-sape nak temankan,? Meyh mai Taman Pinji Ria,aku di sini :-D Dengan Mama and Ayah aku tak de,hadoiiih.Kalau tak kan hari ni dah pegi KL dah.Hurmmm,simpan je lah hajat tu :-/.

Ni nak habaq mai ni,fesbuk aku penuh dengan notifications yang datangnya dari dia.Tau ke sapa dia,? HAHA,dia lah yang aku pernah cerita tu :-D Status aku,gambar aku dia like,comment kat gambar and post kat wall aku.Aku sukakan ia :-D HAHA.

Mama,petang ni Ana nak balik Batu Gajah.Ana nak duduk ngn Opah :-) Please send me this evening okey or Ana naik motor sendiri mai Batu Gajah,boleh tak,? :-D Okey lah,bhoiii! :-*s

Tiada ulasan: