Jumaat, 4 November 2011

Cinta Dan Cita :)

Heyy,gud evening everyone :D #macam ramai je visit blog ni,# anyway hari ni JUMAAT so,dh start cuti and budak-budak asrama dh balik rumah :D hihi,waiting MR. A :) Umm,hari ahad ni nk raya haji dah :) walaupun tak dapat duit raya tapi dapat jumpa family :) BEST ;D hihi,korang ape cer,? Ehh,jom cerita pasal topik ni "Cinta Dan Cita."
Humm,menarik ke tak topik ni,? Umm,aku pun tak tahu ;p tapi memang nak stories and kongsi dgn korang dgn serious tahu,.. :) Yess,CINTA,? Emm,sesetengah org tk leh hidup tanpa CINTA,macam aku ;D hihi tapi bagi aku pulak CITA itu lagi penting,.. o.O macam mane tu,? And and,aku tekad ambil kedua-dua tu sebab aku yakin aku boleh buat :)
Humm,bagi aku kedua-dua tu penting,CINTA dan CITA.Kalau tak da CINTA dunia ni tak berseri-seri,ada cinta baru dunia ni ceria :)) haha dan CITA tu pun penting,kalau tak de cita ape yang akan jadi kat kita masa hadapan kan,? Tentu lah kita nk hidup senang,tlng mak ayh kita :)
Lastly,tak jadi masalah lah kalau CINTA dan CITA ade bersama untuk kita :) Jadi,kat awak semua faham-faham kan k :)

Tiada ulasan: